REVOL MUSIC RECORDS

Sunday, July 04, 2010

миний чимээгүй хайрын чимээ цомогийг шууд сонсохоор бас шууд нэг нэгээр нь татахаар



Хээе залуусаа миний чимээгүй хайрын чимээ цомогийг сонсоогүй нэг нь сонсоод таалагадсан нэгнийгээ шууд татаад аваарай Татахаар бол сайтын хажуу талийн миний уран бүтээл гэсэн хэсэгээс татан авна уу Монголын анхны хайрын тухай цуврал номтой сд шүү Удахгүй шинэ цомогийн уран бүтээлээсээ тавих болно Арай одоо болтол та хайрын вакцинд хамрагдалгүй зүрхэндээ уйлж сэтгэлдээ инээж яваа юм биш биз тэгвэл одоо гүйцээ
Чимээгүй хайрын чимэээээээээээ

1, эхлэл


2, бодрол


3, ээждээ


4, Бүсгүй минь та ганцаар алхана уу


5, Хардалт


6, Санасан сэтгэл


7, Эзнээ олоогүй хайр


8, Хайр ба хагацал


9, Танихгүй охин


10, Дурласан би дурласан


11, Надад битгий дурлаарай охидоо


12, Надад дурласанаа битгий иуу


13, Би


14, Төгсгөл

1 санал хүсэлт:

Anonymous said...

oo laitai bayrlalaa amjilt

Post a Comment

танд баярлалаа